Značaj korporativnih poklona


korporativni-pokloni

Mnogo je različitih metoda za održavanje uspješnih veza sa kupcima, klijentima i poslovnim partnerima. Jedan od najefikasnijih načina da im pokažete da Vam je stalo su korporativni pokloni. Ne mora postojati određeni povod poklanjanja korporativnih poklona, ali novogodišnji praznici su idealna prilika da se prisjetite onih s kojima uspješno poslujete, ili onih s kojima želite u budućnosti sarađivati.

U nastavku navodim neke od najvažnijh razloga zbog kojih trebate voditi računa o redovnom poklanjanju svojim kupcima, klijentima i poslovnim saradnicima:
  1. Pokloni grade mostove Bez obzira da li se Vaši klijenti nalaze u Vašem gradu, nekom drugom ili čak u različitoj državi u odnosu na državu u kojoj poslujete, korporativni pokloni su idealan način da se osjećaju bliže Vama, na kojoj god udaljenosti se nalazili. 
  2. Povećanje svijesti o brendu Korporativnim poklonima dajete do znanja klijentima i poslovnim saradnicima da Vaša kompanija cijeni i njeguje poslovne odnose. Mnogi brendirani pokloni dovode do širenja svijesti o brendu s obzirom da je najčešće istaknut logotip kompanije. 
  3. Stvaranje prednosti u odnosu na konkurenciju Vaša kompanija nije jedina s kojom Vaši klijenti i partneri sarađuju, ali im može biti najdraža. Svi vole poslovati s ljudima koji im se dopadaju, a korporativni pokloni mogu biti jedan dodatni razlog zbog kojih ćete se izdvojiti od konkurencije i predstaviti svoju kompaniju kao najbolji izbor.
U nastavku navodimo značajne statističke podatke (Izvor: Promotional Products Association International) koji će Vam biti dodatni razlog zbog kojeg se trebate odlučiti obradovati svoje klijente i poslovne saradnike proizvodima brendiranim logotipom kompanije:

  • 74% ljudi ima barem jedan promotivni artikal u svojoj kancelariji
  • Više od 50% ljudi drži promotivne proizvode u kancelarijama od jedne do 4 godine, što čini kancelarije idealnim mjestom za promociju.
Podijeli na:

Povezani članci

Značaj promotivnih poklona

Logo kreira trenutnu vizeulnu vezu s kupcima. Kada kompanija pokloni svojim klijentima proizvod koji na sebi sadrži logotip, imidž brenda se ugra...

Promotivni Bobby ruksak po mjeri čovjeka

Svaki dan se širom svijeta zabilježi 400 000 krađa i zbog toga je predstavljen Bobby „antilopovski“ ruksak. Dizajneri Bobby ru...