5 inspirativnih primjera korištenja virtuelne stvarnosti u obrazovanju





Da li ste čuli za pojam “virtuelna stvarnost”? Znate li kako se virtuelna stvarnost može koristiti u obrazovanju? 

Pronaći način koji će zainteresovati učenike za kontinuirano učenje i motivisati ih da edukaciju nastave samostalno je pitanje na koje nastavnici uvijek traže odgovor. Milioni učenika imaju velike benefite od učenja u virtuelnoj stvarnosti svakog dana, a pokazuje se vrlo učinkovitom kada je riječ o unapređenju obrazovanja. 

Učenici imaju velike benefite od učenja u virtuelnoj stvarnosti svakog dana. Ali, znate li kako se virtuelna stvarnost može koristiti u obrazovanju? U nastavku Vam predstavljamo 5 primjera kako škole kreiraju inspirativne lekcije uz virtuelnu stvarnost!

 
Kako je virtuelna stvarnost korištena u obrazovanju?

Hiljade škola širom svijeta pružaju novu dimenziju učenja u školama koristeći VR na svojim predavanjima. Bilo da putuju u prošlost, lete u daleke zemlje, doživljavaju nemoguće ili stvaraju vlastiti impresivan sadržaj, edukatori stvaraju zanimljiva i nezaboravna iskustva učenja u virtuelnoj i proširenoj stvarnosti.
 
Postoji mnogo načina na koje možete implememtirati VR u učionici. Kako bismo Vam uštedjeli vrijeme prilikom istraživanja, izdvojili smo 5 najboljih primjera VR-a u obrazovanju!
 
 

5 inspirativnih primjera virtuelne stvarnosti u obrazovanju


  1. Virtuelni izleti
Izleti su efikasni kada je riječ o pamćenju usvojenog znanja, poticanju radoznalosti, ali i povećanju angažmana u učionici. Međutim, izleti sa ljudima uživo nisu uvijek mogući. S obzirom na to da je Covid-19 ograničavao zajedničke aktivnosti u posljednjih nekoliko godina, škole širom svijeta nisu mogle izaći iz učionice što je smanjilo mogućnosti učenika da iskuse svijet. 

Koristeći VR za virtuelne izlete, učenici mogu putovati u različite gradove, zemlje i kulture, a sve to bez potrebe da napuštaju učionicu! Virtuelni izleti nude neograničene mogućnosti, dajući studentima mogućnost da odu bilo gdje i vide bilo šta. Od legendarnih znamenitosti poput Stonehengea i Eiffelovog tornja, veličanstvenih muzeja kao što su Guggenheim i Louvre, pa čak i uzbudljivih ekspedicija na destinacije kao što su Sahara i Arktik, virtuelni izleti doslovno nemaju ograničenja.

Virtuelni izleti nude i vremensku i ekonomičnu opciju za škole, jer učenici mogu preletjeti pola svijeta jednim klikom. S impresivnim slušalicama za virtuelnu stvarnost kao što je ClassVR, učenici će se osjećati kao da su zapravo tamo što će učiniti da ovi izleti budu nezaboravno iskustvo učenja! Odličan primjer za to dolazi iz srednje škole Oak Run u Teksasu koji su krenuli u globalna istraživanja s virtuelnom stvarnošću, dajući mnogim svojim učenicima priliku da po prvi put izađu iz svog rodnog grada.



 
  1. Istraživanje konceptualnih predmeta
Spremni za još jedan primjer kako se virtuelna stvarnost može koristiti u obrazovanju?

Već znamo da razumijevanje konceptualnih predmeta zasnovanih na teoriji može biti izazovno za učenike. S obzirom da većina učenja dolazi iz udžbenika i dijagrama, učenicima je teško pravilno razumjeti apstraktni koncept, ako ne mogu vizualizirati predmet. 

Sa virtuelnom i proširenom stvarnošću na raspolaganju, nastavnici mogu oživjeti konceptualne predmete. Dopuštajući učenicima da iskuse, istražuju i ispitaju apstraktnije predmete, oni mogu vizualizirati i analizirati predmet na načine koji nisu mogući s tradicionalnim učenjem.

Zamislite da ste učenik koji uči o ćelijama, temi koju djeca obično teško shvate. Da li bi vam koncept bilo lakše razumjeti uz:

a) dijagram životinjske ćelije u udžbeniku, ili
b) detaljan, interaktivni 3D model ćelije koji možete držati i istraživati na dlanu?

Sigurni smo da ste izabrali opciju B! Koristeći impresivne 3D modele, učenici mogu držati ćeliju, ispitati je iz svih uglova i istražiti njenu strukturu. Postoje odlični primjeri u školama gdje nastavnici koriste 3D modele ćelija, fotografije i video zapise od 360 stepeni kako bi pomogli učenicima da razumiju složene koncepte hemije.


 
 

  1. Razvijanje računarskih i tehnoloških vještina

U današnjem svijetu je tehnologija svugdje oko nas, a upravo zbog toga je računarstvo sada ključni dio obrazovanja. Od maksimiziranja efikasnosti učenja do priprema za buduće poslove i karijere, postoji mnogo razloga zašto učenici treba da nauče ove vještine u školi.


Koristeći VR, učenici mogu vježbati i usavršiti računarske vještine tako što će napraviti virtuelne kreacije, a zatim sve to iskusiti u virtuelnoj stvarnosti.


Sa softverom kao što je CoSpaces, učenici mogu osloboditi svoju maštu stvaranjem vlastitih 3D virtualnih svjetova. Uz razvoj računarskih i kodnih sposobnosti, podstiče kreativnost u učionici i savršen je alat za korištenje uz VR. ThingLink omogućava učenicima da kreiraju i povećavaju slike, video zapise i 3D obilaske – dajući im priliku da integrišu situacije iz stvarnog života u svoje učenje.


Ali, to nije sve... Od integracije sa Paint 3D do Tinkercad, SketchUp do Sketchfab, postoji mnogo primjera kako VR u obrazovanju poboljšava računarske vještine. 

 


 

  1. Imerzivno grupno učenje

Možda Vam zvuči nevjerovatno, ali virtuelna stvarnost je odličan način za vježbanje grupnog učenja i timskog rada! Rad u paru sa slušalicama za virtuelnu stvarnost može biti odličan način za poboljšanje vokabulara i vještina deskriptivnog pisanja. Dok jedan učenik istražuje u VR-u i opisuje ono što može vidjeti, drugi učenik zapisuje, što stvara priliku za diskusiju.


Mogućnosti grupnog učenja se tu ne zaustavljaju. Uz alate kao što je Avantis World – prvi obrazovni tematski park virtuelne stvarnosti na svijetu – učenici mogu zajedno sarađivati u obrazovnom metaverzumu. 

Bilo da nose VR naočale, koriste laptop ili čak uče od kuće, učenici mogu bezbijedno zajedno istraživati i komunicirati u VR scenama. Bilo gdje, bilo kada - čak možete imati učenike sa različitih strana svijeta koji zajedno šetaju i razgovaraju sa dinosaurusima.



 

  1. Kombinacija virtuelne stvarnosti sa tradicionalnim učenjem

Kombinovano učenje je naš posljednji primjer virtuelne stvarnosti u obrazovanju. VR je budućnost obrazovanja, nevjerovatan alat za učenje u pametnim učionicama. Međutim, važno je zapamtiti da se VR nikada ne smije koristiti kao potpuna zamjena učenju. 

VR nije alternativa podučavanju, nego moćno obrazovno sredstvo koje nastavnici mogu koristiti da poboljšaju svoju pedagogiju. Nastavnici mogu svoja predavanja podići na viši nivo integracijom impresivnih obrazovnih tehnika u lekcije.





U ponudi naše kompanije pronađite najaktuelnije STEAM proizvode za obrazovanje po mjeri 21. stoljeća. R&S je ovlašteni distributer za Arduino Education proizvode.


Želite znati više? Kliknite ovdje da vidite našu STEAM ponudu!
Podijeli na:

Povezani članci

blog-image
XIAOMI Električni romobil

Dolazi električna revolucija i možete biti sigurni da će tu i da ostane. Ne može se poreći da je električni transport naša budućnost i&nbs...

blog-image
MPS

Da li znate pravu cijenu printanja? Preuzmite kontrolu Vaših troškova i uštedite do 40%! Printanje je osnovna funkci...